In het nieuws

Voor de laatste nieuwtjes, volg ons op onze social media kanalen!

pasen 2024

NLdoet 2024

Samen met onze vrijwilligers en GBLV hebben we de handen uit de mouwen gestoken. De kraam is klaar gemaakt voor het nieuwe seizoen. De kruidentuin is schoongemaakt en er is verder gewerkt aan de wilgenheg. Heel fijn al deze hulp!

Klik op de afbeelding voor het artikel

Sintvoorieder1 2023

In november hebben we cadeaus voor de stichting sintvoorieder1.
Klik op de afbeelding hiernaast om het verhaal in de dorpsketting hierover te lezen

Burendag 2023

Op woensdag 20 September 2023 had Maarten van der Meer
een interview met radio Midvliet
over onze Burendag.
wilplukwandeling
klik op de afbeelding voor een grotere versie

Wildplukwandeling

Op donderdag 22 juni 2023 was er een wildplukwandeling bij ons op het land. Wij hebben een erg leuke een leerzame avond gehad. 1 van de deelnemers heeft daar ook een leuk stukje over geschreven.
wildplukwandeling
Deelnemers aan 'Maak je eigen moestuin druk aan het werk bij SenW (foto: pr SenW)

Veel blije kindergezichten tijdens extra feestelijke meivakantie

Bij ons konden de kinderen hun eigen moestuin maken. Voor het hele artikel uit het krantje klik je hier.

Zaterdag 6 mei
was ook Midvliet gezellig aanwezig en
heeft dit leuke filmpje gemaakt voor ons.

Bedankt!

opening schoolmoestuinen
Opening moestuinen 2023, klik op de foto voor het artikel

5 januari 2023 hebben wij een interview gehad
bij radio midvliet. Luister deze hier terug!

Hebben jullie ons nieuwste bericht in de dorpsketting al gezien?! kijk snel hier!

Juni 2022 hebben we een open dag gehad en daar is een mooi artikel van geschreven en in de dorpsketting gekomen.

En ook Midvliet.nl heeft er een mooi stukje over geschreven. te lezen op midvliet

En wat dachten jullie van dit leuke filmpje tijdens het eieren zoeken met pasen.